Daisypath Anniversary tickers

Kisah Kita :)

Monday, September 12, 2011

Lepas raya ni memang agak stress. Rasa sakit je kepala nieh. Nak kata tak cukup tido, rasanya takda la tido lambat pun.. Cukup jer tido. Maybe sebab banyak sangat fikir. Mana taknya, sekarang lagi 4 hari Untill my Engagement Day.. Sangat Risau dengan persiapan yang perlu dibuat dan yang telah .

Nak kata last minit pun ada la jugak.. Exspecially utk outfit yang akan dipakai time tu. Shopping tudung n veil hari ahad lepas... Tudung beli kat kedai area sekyen 7 BAngi.. Harga RM 25, Seledang pulak beli kat Mines dgn harga Rm20.. Tapi, sangat la tak tahu ok ke tak viel n tudung tu untuk baju tunang nanti. Memang tak da idea langsung untuk semua tu.
"Incik B... Tolong la sedapkan hati nieh.."

Bab2 Pelamin n Jamuan Makan untuk tetamu memang serah kat ma n abah kat kampung. 100% Confident kat diorang.. LEGA..

Lagi satu, tang Make-up untuk majlis tunang nanti. Kita tak appoint sape2 pun lagi utk jadi my MUA.. huhu.. Kalau make up sendiri takut nampak terlalu simple... MinTak ToLOng AunTy2

Malam tadi packing kuih bahulu untuk dijadikan doorgift. Petang ni nak g Tesco nak shopping chocolairs.. untuk tambahan doorgift.. Still BerFIkIr UNtUk TamBaH

Untuk hantaran 70% siap. Ada lagi 30%, tapi tak risau sangat sebab memang confident sangat ngan kawan kita (KAk Diana) yang tolong buat Hantaran tu..
So, balik kelantan nanti just beli buah n kek je la. LeGA...

No comments:

Post a Comment

me n Muhamad Iskandar Shah:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Playlist