Daisypath Anniversary tickers

Kisah Kita :)

Thursday, March 31, 2011

Anugerah Bintang Popular NMSL 2011

Ahaks...  Tercalon untuk AJK BKKS NMSL 2011 hingga 2013 ..
Kemeriahan terasa sehangat Anugerah Bintang Popular Berita HArian (ABPBH)
Wikend ni kan event ni berlangsung.. NMSL pun tak ketinggalan tau.. Kelassss gitu..

Macam nak bagi ucapan plak sebab dah terpilih kan..hahaha..

"Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana memberi mandat dan kepercayaan kepada saya untuk meneruskan perjuangan BKKS untuk tahun penggal ini. InsyaAllah saya akan memikul amanah yang diberikan dengan penuh rasa tanggungjawab.. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang menyokong saya dari belakang, depan n sisi kiri n kanan... terutamanya kepada keluarga saya dan Incik MiS yang tak putus2 memberi semangat dan dorongan saya hingga mencapai tahap ini...
 I luv u all Sooo MUchhhh..."

Hosmate sume tercalon.. next meetIng buat kat umah je la;D
Mau jalan ke red carpet.. Meeting kul 12.00 ni....

Ok chiooow dulu.
P/s : Top 6 je yang boleh dikeluarkan listnya.. Yang lain2 confidential sehingga diumumkan kelak:p

No comments:

Post a Comment

me n Muhamad Iskandar Shah:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Playlist